21 Şubat 2009 Cumartesi

MUTLUYUM RE Mİ SOL

Başladım...Evet..Ama kastım kendimi..Birde görüntümü komik buldum..Hocam da aslında genç bir tip 1982 doğumlu..Bana sesleri vermemi söylerken çok utandım..Bazen benim böyle salak bir utangaçlığım peydah olur..O zaman da kasmaktan kendimi doğru düzgün söyleyemem veya yapamam istediklerimi..Bugünde öyle oldu..Ay ağzım kocaman benim komik olmuştur dedim kendi kendime..sonra hocanın diyaframı bana anlatması için benim diyaframıma dokunması gerekiyordu..O zamanda aman benim yağlarım adamın eline gelicek şimdi diye bir kastım kendimi..Sonrada yağlarım eline gelmesin diye karnımı içime çektiğimi anlayacak diye kastım kendimi..belli de etmemeye çalışıyorum..Başka başka sorular soruyorum..Ama öğrendim ki sesim ve kulağım varmış..Aslında faranjitim devam ediyormuş...Etmeseymiş daha iyi anlarmış sesimin kalitesini ama buna rağmen şimdilik mezzo soprano olarak gözüküyormuşum..Çalışacakmışız..Hocanın bir stüdyosu varmış..Orada da çalışabilirmişiz..Bol bol su içmem lazımmış..Sesimi korumam gerekiyormuş..Hoca benim herşeyimi bilmeliymiş.Ona göre bir modda olurmuşum..Pazar günü solfeje katılmam gerekiyormuş...Heyyyyyyyyt yaşasın..son zamanlarda beni en çok bu mutlu etti..

Hiç yorum yok: