20 Şubat 2009 Cuma

DO-RE-Mİ-FA-SOL

heyoooooo..En sonunda şeytanın bacağını kırdım ve biraz geç de olsa beni en çok memnun eden hobime özel bir zaman ayırıyorum inşallah...Yarın bunun ilk günü oluyor..Bilmiyorum umduğumu bulacak mıyım ama ben çok memnun oluyorum en azından şimdilik.....Aslında hobim olmasını istemezdim bunun ..Bir şekilde benim işim olmasını bile isterdim..Biraz gizli tutarım bu hevesimi kimse anlamasın ve alay etmesin diye..Medya dünyasının gerçekten iki önemli figürü bile bana bu konuda çok başarılı olduğumu söylemişlerdir...Hani hayatının en mutlu olduğu üç beş kareyi söyle deseler kesin o anlarıda katardım o mutluluk anlarıma..

Evet ; ben yarın konservatuvarın şan bölümünde kursa başlıyorum..Umarım, dilerim ; umduğum gibi olur..Ben mutlu olmak istiyorum çünkü...

Hiç yorum yok: