11 Şubat 2009 Çarşamba

KARAR VERDİM

Bunu yazmaya daha doğrusu yapmaya karar verdim..Çünkü canıma tak etti..Ben Şimdi büyük harflerle yazıyorum...ZAYIFLAMAYA KARAR VERDİM DAHA DOGRUSU KİLO VERMEYE KARAR VERDİM. KARAR VERDİM. KARAR VERDİM....Üç kere yazmamın sebebi daha motive olmak içindi.Çocukluğumdan bu yana her zaman için iri bir kız oldum ben. Yüzüm , bileklerim vücudumun genel görüntüsü narin ama kiloluydum..Fakat hiçbir zaman icin "oha lan nedir bu " dedirtecek bir tip değildim..Bir ara epey kilo verdiğim de ise insanlar cok şaşırmıstı.Acayip tepkiler vermediler ama çok zayıfladığımı söylediler. Kilomo ragmen gercekten beğenilen de bir tipim aslında. Benim icin kıstas değil ama beni birçok latin oyuncu ve müzisyenlere benzetirler.Yani kafanızda bir şablon olsun diye anlatıyorum..Maksatım kendimi övmek falan değil.Ama işte bazen kendime çok özgüvenli görünmeme ragmen nedense özgüvenim tam aksi yönde ilerliyor..Bu ara yine oyle bir moda girmek üzereyim..Bir de artık bazı komplekslerimden arınmak ve kendimi daha güzel hissetmek istiyorum..Acayip bir şekilde spor falan yapmıyorum ama..Bir iki gün sonra bizim buradaki aynı zamanda işime de çok yakın olan spor salonuna yazılacağım..Aslında çocukluktan bu yana hep vermek istediğim ama arada vermiş olsamda çoğu kez başarılı olamadığım bir durum.Niye böyle iradesiz bir durum sergiliyorum bu konuda onu da bilemiyorum..Fakat istikrarsızım işte bu konuda. Sonra öyle manyak yiyen bir tip değilim. Aksine acaip sağlıklı öğünler tüketen biriyim..Tek kusurum akşam evde geç yemek yemem ve annemim yaptığı kek, börek ve bunun gibi şeylere dayanamıyor oluşum..Bir de bazen duygusal olarak aç oluyorum..Onu fark ettim..Bir de enteresan çok çok mutlu olduğumda hızla kilo veriyorum..Tabii bu rejim meselesine artık yaşımın 31 'e geliyor oluşu var...Bu yaş durumu tuhaf hissettiriyor bana kendimi..Gerçekten savunma değil ama ben ne yaşımı ne kilomu hissediyorum..Herşey bana çok normalmiş gibi geliyor.Ben hala 25 yaşındaymışım falan gibi geliyor.Kilomda normal geliyor..evet genetik bir özellikten dolayı yaşımı Allah'tan hiç göstermiyorum..Fakat kilom var iken ben neden böyle hissediyorum bilemiyorum..Beni bazen arkadaşlrım uyarır aman kio ver diye..Ben de derim o zaman: "aaa ben çok mu kiloluyum..Ben öyle hissetmiyorum" diye..Bir keresinde bunu bir kız arkadaşıma söylemiştim..Daha sonra da o bana mail atmıştı.."Ben senin gibi insanlara bakmadığımı fark ettim..Sen onları bütün olarak görüyorsun..Ben ise inceliyorum tek tek..Sen mutlusun böyle..Ben de seni sıkıştırıyorum kilo versene diye..Haklısın sen aslında" demişti..Aslında haklıyım; bende biliyorum..Biraz megolamanca bir durum oldu farkındayım ama haklıyım..Ben hayatımda kimseyi "aaa bak saçı çok çirkin , aaa bak çok zayıf, aaa bak çok güzel , aaa bak cildi çok bozuk" diye ayırmadım..Ben insanları iyi ruhlu, güzel bakışlı, sıcak, samimiyetsiz gibi tanımlamalarla ayırıyorum aslında..Tabii ki dış görünüşe bende bakıyorum ama kimsenin dış özelliklerine takılmam..Bir insan sırf güzel veya yakışıklı diye o kişinin etki alanına girmem ben.Bazıları vardır..Aptallaşırlar güzellikler karsısında ..Asla o tiplerden olmadım..Bazıları da vardır da sadece takılırlar karşısındaki insanların çirkinliğine ..Ve anlamazlar o kişinin ne konuştuğunu..Çok üzülürüm bu tip durumlarda..Neyse konumuza tam olarak dönersek.. Bundan sonra ara sıra benim kilo verme maceramı da yazacağım...Hem buradan da bir takip olur..Ama tabii her kilolu insan gibi benimde bazı komplekslerim var.Tam olarak kilomu asla kimseye söylemem..Zayıflasamda söylemem ama..Çünkü bu durumu iki yüzlü buluyorum. Şişmanken söyleme, zayıfken söyle..Yok anacım...O zaman karşındaki insan sana zayıfken sorduğunda sen söylüyorsan kilonu ona şişmanken de sorma hakkını tanımış buluyorsun..O nedenle sadece kaç kilo verdiğimi söyleyeceğim..Doğrusu beni şu anda blogdan doğru kimse takip etmiyor..Benim amacım en temelinde kendimi buradan kontrol etmek..Bir nevi diyetisyen mantığı gibi..Diyetisyenlere gittiğimde de adama ayıp olmasın diye kilo vermişliğim vardıı benim..Utancımdan doktora gitmeme bir kaç gün kala hızla kilo vermeye çalışıyordum..Fakat burada bir farklılık daha olucak..bu olayımda bu sefer yanlızım şimdilik..Doktrum falan yok..
Sadece düzenli yemek yeyip , kendimi bunaltmadan, az yemek yeyip bir de gece yemezsem ne olacak önce onu görmeye çalışacağım..Aslında bende bu kilo ile ilgili o kadar çok anı var ki...
Nasıl anlatsammmm nerden başlasammmmm kaç kiloydum o zamannnnn Bodrummm bodrummmm

Onları sonra yazarım..Fakat itiraf ediyorum ..Bu hoşuma gitti..Bunu kendim için yapmaya çalışacağım..Doğrusu onun için başladı ama benim içimden olayı bana yöneltmek geçti..
Yılmak yok ....Yola devam....

Hiç yorum yok: