14 Şubat 2009 Cumartesi

13 CUMA

Dün benim doğumgünümdü...Mutlu olurum aranıp sorulmaktan herkes gibi.Ama özellikle büyük beklentiler içine girmemeye çalışıyorum..Çünkü böyle özel günlere büyük anlamlar yükleyip çokfazla beklentiler içine girip büyük sükutu hayallere uğramak istemiyorum..Bir 5 sene önce de benim doğum günüm bir cumaya denk düşmüştü.13 cuma..korku filmi adı gibi oluyor böyle yazınca..O doğumgünü hayatımdaki en ilginç doğum günlerimden biri idi..Çok süprizli bir geceydi.Sağdan soldan süprizler yağıyordu..Hayatımdaki bir ilk gerçekleşiyordu..Tuhaf bir şekilde artık kontrol bende değildi..Ağzımdan evet sözcüğü çıkarken bile bir yerlerden bir ses film gibi diyordu..film gibi...

O doğum günümden bu yana çok değişti ve çok şey değişmedi aslında..ben herşey değişecek sanırken herşey başa sardı..Bazı konulardaki sessizliğim hala devam ediyor..O sessizliğin son bulacağı anı çok merak ediyorum aslında..Bulmayabilir de..Bakalım..

maziyi bırakır bu seneye dönersek eğer..Önce süpriz bir doğumgünü partisi daha doğrusu buluşması geldi benim yakın dostlarımdan ailecek..Sonra bir yemeğe gittik.Aslında yemek daha önece organize edilmişti..Benim doğum günüm için değildi.Fakat öyle denk düştü..Ben öyle daha çok seviyorum..spontan olaylardan daha fazla zevk alıp mutlu oluyorum zaten..bu gecede kesemediğimiz pastamı keseceğiz..Akşam geç gelince böyle oldu..Bu şekilde kısmet oldu bu sene..

Dilek olarak mutluluk ve güzel kalabalıklar diliyorum bir de sağlık benim ve tüm sevdiklerimin..Sadece bu kadar..Fazla bile değil mi zaten...

Hiç yorum yok: