29 Kasım 2008 Cumartesi

Ayna Ayna Söyle Bana

Çok uzun zamandır yapmak istediğimi yaptım..Saçlarımı bakıma aldım..Şimdi benim saçlarım meşhurdur..Yani saçlarım benimle özdeşleşmiştir yıllardır..Hep uzundu saçlarım..Hep ama..Kaliteside iyidir Allah için..Bir de yıpranmış bir saç değildir..Tabii zaman zaman zor dönemler geçiriyorum..Mesela hava değişimi, stres gibi..Bu kalitenin önemli bir nedeni de saçlarıma ilk olarak üniversite üçte o da birazcık olma kaydıyla gölge attırmıştım.Hatta bana sıkı sıkı saçımla abuk sabuk şeyler yapmamamı salık veren annem bile - ee niye gittin ki o zaman kuaföre..Şöyle biraz daha farklı şeyler yaptırsaydın ya bari- dedi.Siz düşünün yani..Yani şimdiki koket küçük kadıncıklar gibi ortaokul yıllarında saçına röfle attıranlardan değilim yani..O zamanlar hiç takmamıştım bunu..Tabii bende jeton biraz geç düşüyor..Taa üniversitede yanımdaki tipleri daha doğrusu yaşadıklarına şahit olunca bayağı masum buluyordum kendimi..O zaman işte dedim ki kendi kendime:- Ben bir dişiyim ya- ..Evet hep naziktim ama kadınlığın gereği olan durumlar bende yoktu. Yani adam kesmeler, naz yapmalar,masummuş gibi durup aslında gizli panter olma potansiyeli taşımalar, verip de geri almalar..Hiçbiri yoktu bende..Aslında hala da olduğu söylenemez..Yani zaten orta sona kadar bebekleri ile oynayan bir kız çocuğuydum ben..Üniversite üçe kadar kaşlarımı bile almama annem izin vermedi..Bende zaten sevmezdim ince kaşlıları ama bir ara maymuna dönmüştüm hani.Üniversite üç sanırım benim için dönüm yılı olmuş:)

İlk kaşlarımı aldırdığımda ise tanıyamamıştım kendimi..Yüzüm çok başka bir şekilde harika görünüyordu..Aslında sadece küçük bir dokunuş olmuştu kaşlarıma..Ben yine doğaldım aslında. Sonraki yıllarda bu konuda da öyle radikal değişiklikler yapmadım aslında..Renkde oynamalar oluyor arada bir..O da hep aynı tonlarda..Kaşlarımı tabii aldırıyorum ama kalın tutarak..Bugünde öyle bir gündü..Benim klasiklerimden çok meşhur bir yer vardır saç konusunda..Ona gittim yine..Ben tutucu bir insanım..Begendiğimi kolay kolay bırakmam..Hep ona gitmek isterim, ondan alırım, onda otururum..Aslında yenilikçi bir tipimdir..Ama belki de tutuculuk diye düşündüğüm durum belki de vefalı olmaktır. Gittim kuaförüme..oturdum koltuğa..Saçım da uzun hani..İşi de var..Tam dört saat oturdum..Bir de ben artık tanınıyorum ya kuaförde.. Benimle dalga geçiyor bazı çalışanlar; - Birlikte kapatırız artık dükkanı- diye..Tabii boyası, gölgesi kesimi,bakımı ve fönü derken; vakit geçti..Bende bol bol dergi okudum..Sosyeteyi takip ettim..Gelen giden kadınları kızları kestim.Eğlencelidir benim kuaför..Tipler renkli..Müşteriler nevi şahsına münhazır dediklerinden..Silikonlular, botokslular, küçük kadıncıklar,yaşlı gençler,hayattan bezmişler, çok acelesi olanlar,çok acelesi varmış gibi yapanlar, oyunculuğunu yaptığı dizinin son bölümünü anlatanlar,saçını beğenmeyenler,saçını beğenenler, çalışanlarla fazla muhatap olanlar vs vs...

Ben neyse çok memnun kaldım saçımdan her zamanki gibi..Tabii yine bayıldım paraları.. Orası ayrı..Ama en komiği beni uğurladıkları an oluyor her zaman..Nedense enerjimden mi kaynaklanıyor bilemem ama..Her çalışan bana merhaba ve hoşçakal der..Hepsi bir şekilde benimle iletişime geçer.. ya gözleri ile ya da sözleri ile.Ben pozitifim ya.. Bu kadarını kimseye yaptıklarını görmedim şimdiye kadar. Bir de başka birşey var kimseye yapmadıkları..Ya gelip mutlaka hepsi çaktırarak ya da çaktırmadan ya da direkt belli ederek şu veya bu şekilde gelip saçımı beğenip ne kadar güzel olduğunu söylerler..Dokunup bu saçla bir kuaför olarak neler yapılacağını söyleyenler mi dersiniz ya da ne kadar kaliteli saçım olduğunu söyleyenler mi ya da saçıma her modelin ne kadar gideceğini söyleyenler mi ya da showluk bir saçım olduğunu söyleyenler mi..Ama ben bu durumun ekmeğini henüz yemedim:)

Neyse işte moralimi yerine getirdiler işte..Tabii bazılarınız diyebilir o kadar para bayılmışşın olacak o kadar diye..Valla inanın bana; ben çok pahallı kuaförlerden çıkan rezalet saçlar çok gördüm..Onlardan değilim anlayacağınız..Kendimi kandırmıyorum yani arkadaşlar...Bir de zaten zararlı bir alışkanlığım ve çok fazla kendime ait yaptığım bir şey yok çoğu kez..eee o zaman bunu hak ediyorum değil mi? Ğimdi aynaya bakma zamanıdır.....

Hiç yorum yok: