16 Kasım 2008 Pazar

buyrun yemeğe

Vallahi aklım almıyor. Son derece sinirleniyorum. Bu yarışma programları hangi yaratıcı beynin ürünü acaba? Yani herşeyin suyu bu kadar mı çıkartılır kardeşim? Başlıktanda anlaşılacağı üzere Show tv'de ki yarışma programından bahsediyorum..Yemekteyiz adlı programdan yani..Aslında programın adı cuk oturmuş durumda. Yemekteler evet doğru.. Ama birbirlerini yemekteler... Çünkü tek amaç yarışmacı elemanların birbirlerine girmesini sağlayarak raytingi yükseltmek..Şimdi medya sektöründe bulunan biri olarak derim ki bu olayı kabul etsek de etmesek de malesef çok üzülerek belirterek söylemek zorundayım ki mübahtır artık televizyon camiasında raytinge hizmet etmek hem de her şekli ile..Fakat burada beni rahatsız eden durum bu yarışmacıların yemekleri sözüm ona beğenmeyerek ellerin tersi ile geri itmeleri, bu ne biçim olmuş diye söylenmeleri, ne kadar iğrenç demeleri aslında..Çünkü dünyada o kadar çok aç var ki..Bu televizyon programının yapımcıları bunu görmüyor veya bilmiyor mu? Hadi diyelim takip etmiyorlar dünya gündemini. Hiç mi sokağa çıkmıyorsunuz siz ya? Adım başı dilenen veya bayat birkaç şey isteyen insanlar var.Açlıktan servis minibüsünün altında kalan çocuklar var bu ülkede.Bu kadar mı yabancısınız siz bu topluma? Veya amacınız ne sizin? o insanların bir şekilde sizi görebileceğini ve sizin beğenmediğiniz yemeği iterken yutkunma ve imrenme ihtimali olacağını düşünmüyor musunuz? veya biz artık G-20 ülkeleri arasında falan liderliğe falan mı yükseldik benim haberim yok..Mili gelirimiz kişi başına 1000 dolara falan mı çıktı veya? Vah ki Türkiyem vah..Giderek daha çok üzülüyorum..

Dilerim yiye yiye kendinizi yersiniz..Başımızdan da defolup gidersiniz.....

Hiç yorum yok: