12 Kasım 2008 Çarşamba

gıcık gıcık oluyorumm

Bu aralar fena halde annem gıcık oluyorum..Onun hayata bakış açısı,karamsarlığı,olaylar karşısında çabuk pes edişi ve negatif olduğunda etrafına yaydığı o çok kötü enerjisi ve de bir olayı bin kere hiç bıkmaksızın anlatışı beni fena halde bezdirdi......Bunu alenen bu şekilde anlatmak ta beni çok utandırsa da bunu anltmak istediğimi biliyorum..Benim anneannemde kızının başka versiyonudur....Daha doğrusu annem , anneannemin başka bir şeklidir..Ben anneannemede derim ki: Senin bağlantıların ters bağlanmış anneanne..Yani o kadar herşeye ağlayabilir..İyiyim dersiniz ağlar, kötüyüm dersiniz daha beter ağlar..Evde fotoğrafınızı görür..Sanki öldünğz de odadakileri şöyle bir ziyaret ettiniz..Gene başlar ağlamaya..Kızıda onun daha beter bir tipi..Hiç değilse anneannem kendi kendine yaşıyor..Annem herkese saldırır, yapılan kötülüğü unutmaz ve afsakanlar basana kadar size anltır, anlatır..Aslında pratik bir tip olmasına rağmen hiçbir şekilde depresyonundan kendisini çıkartıp da evden dışarı binbir dil dökmeden çıkartamazsınız..Hep depresyondan depresyona girer. bu depresyonlardan onuda kolay kolay çıkartamazsınız..Beni kendimle bırakın der..Ama kesinlikle yardımınızı ister..peki dersiniz; madem yardımıma ihtiyacın yok; o halde neden durumunu belli edecek hareketler yapıp melun melun bakıyorsun dersiniz..Sana ne yapıyorum der bu seferde..Hele o ağzını aşağıya büküşü yok mu..Tamamen gıcık oluyorum....Manyak bir tip kendisi anlayacağınız..Aslında matraktır normalde..Fakat bu sıkıntılarını çok fazla tekrar tekrar yaşayan bir kişiliği olduğu için çok bunaltır kendisi...

Hiç yorum yok: