27 Kasım 2008 Perşembe

Gözlerimi kapattım

gitmek istiyorummm..Bir derdim yok Allah'a şükürler olsun...Ama gitmek istiyorum ben... Şöyle güzel bir yere ama.....Sıcak olsun mümkünse..Bir de iskelesi olsun mutlaka gittiğim yerin...Çünkü ben iskeleleri çok severim..Fakat öyle bakımlı falan değil...İnadına yıkık dökük ve tahta olacak..Sonra kasaba olsun mutlaka...Eski rum evleri olan bir köy bile olabilir...Sonra sonra bisiklet ile dolaşmak istiyorum toprak yollarda.Kumlu bir sahili olsun..uzun beyaz bir elbise ile dolaşmak istiyorum orada..Gün batımını izlemek..Sonra Sonra;uzun geceleri olsun..Sevdiğim dostlarım olsun etrafımda veya yeni tanıdığım ve sevdiğim insanlar ..Onlarla uzun yemekler yiyelim masanın etrafında..kimse kasmamış olsun masada..Kimse güzel giyinmek, çarpıcı makyajlar yapmak durumunda olmasın..Dolasınlar şallarını boyunlarına kadınlar çıksınlar yemeğe..Erkekler sadece mis koksun..Bir de açık renk giyinsinler..Sonra mumlar aydınlatsın etrafı..sadece mumlar..Benim saçlarım bu sefer fönlü olmasın..Dalgaları daha da belirgin olsun hatta..Sevdiğim bir insan olsun yanımda mümkünse..Çaktırmadan da sevdiğim adama gururla bakayımm..evet bu benim sevdiğim kişi diye..Çok güzel gülsün..Dişleri çok güzel olsun..Gözleri kısılsın gülerken..O da bana baksın..Ama o aldırmasın etraftakilere...Saçımla oynasın o da..buklelerimle arada bir...Sonra sabah olsun..Etrafta dolaşacak yerleri keşfetmek için sabahtan plan yapalım..Gidelim, keşfedelim , sorumsuzca eglenelim....Gülelimmm...Dans edelim,mutlu olalım..

Çok mu romantiğim çok mu salağım, çok mu hayalciyim...
Ne yapayım ? Bu ara böyleyim..Hayal kurmak istiyorum...........
Ve bu hayalin gerçek olmasını......

Hiç yorum yok: