23 Kasım 2008 Pazar

sorular ve sorular....

unutmak istiyorum tamam mı? çok şey yaşamamış olsak da bana dediklerini unutmak istiyorum.. Veya şu an ne yaptığını bilmek istiyorum..Görmek istiyorum kimlesin ve ne yapıyorsun? aynı zamanda sormak istiyorum sana bana dediklerin gerçek miydi? yoksa sadece beni etkilemek mi sitedin? Önemli değil miydim ben? yoksa sen bahsettiğin kadar cesur değil misin? Ben aşk durumlarına kendi kaptırmayan bir kişi olarak yine mi yanıldım? Ben sevgiden anlamıyor muyum yoksa? Sen görselci misin? görmediğin zaman unutur musun? Şimdi beni görsen yanında ne hissedersin ve ne dersin? sen aslında çok da kıymetli bir tip değilsin..bunu durumdan dolayı söylemiyorum..Bunun hep biliyordum ama nedense buna ragmen dediklerine , ifade ettiklerine ifade ettiklerinden sonraki hallerine ve gidişine de çok şaşırdım..Nedense tuhaf geldi bana bu..Tutarsız geldi..Bir öyle konuşmak bir böyle davranmak..biraz arabesksin..biraz da bencil..Tüm iyilikler san yapılsın istiyorsun..Tüm alttan almalar sana yapılsın..Ama bunları bekleyenlerde vardı..benim için yine olmadı..Büyük bir acı çekmiyorum.. Fazla da düşünmüyorum..Ama bazen nedense aklıma düşüyorsun; beni düşünüyor musun acaba diye?..Sana kızgınlığım yok; bunu bil..Ama seni çok şaşırtmak istiyorum bazı konularda; tam bir sene sonra karşıma çıkacağını bildiğim için..Şimdi sessizce beynimden yok ol lütfen..Beynimi ele geçirmene izin vermeyeceğim bunu bil...

Hiç yorum yok: