1 Ocak 2009 Perşembe

YENİ YILIN İLK VEDASI.....

iyi yıllar...
umarım mutlu ve huzurlu geçer.Cevap vermeyeceğini biliyorum ama olsun.Çünkü seni çok özlüyor ve seviyorum.Hep öyle kalacak ömrümün sonuna kadar.Allah'a emanet ol.
13:34 01.01.2009


Bunu ömrünün sonuna kadar bilmeni isterim.Bir daha benden bir msj görmeyeceksin.Rahatsız etmem seni.Mutlu ol ins.
13:44 01.01.2009

Dinlenen müzik: vur yüreğim Sertab Erener

Böyle olmasını sen tercih ettin ama..Şimdi gerçekten bitti gerçekten..
Çok üzüldüm ben ama..İçim cız etti...Cız etmemesi lazımdı ama.....Etmemesi lazımdı..Etmemesi lazımdı...

Gülümse ne olur
Bugünler dün olur
hatıralarla yaşanmaz ki yazık olur
Tanrı unutmuş olsa da vur durme vur yüreğim vur
olan olmuş ne olur
hayata bir daha vur...

Ama biliyorum Tanrı unutmadı..O beni duyuyor..Sadece hayırlısını istiyorum ve isteyeceğim...O da bana sunacak en iyisini..Yeni zamanlarda yenilikler yapmak istyorum..Güzel başlangıçlar..Sadece güzellikler istiyorum sadece............

2 yorum:

cem dedi ki...

yeni bir yıl herkese aynı duyguları tattırıyor sanırım.

capdelicino dedi ki...

öyle olur dilerim hepimiz için cem :)