30 Aralık 2008 Salı

2009 için

yeni yıl geliyor..bir yıl daha bitti..Ve klasik olacak ama ben geçtiğimiz yılı pek hatırlamıyorum..Böyle kişisel almanak gibi birşey yapayım mı peki? Belki yaparım..Bazen bunu yapınca kendimi zavallı hissediyorum da..Boşa geçmiş gibi oluyor..Sonra o yapamadıklarıma bakıp bu sene şunu şunu yapıp daha az boşa vakit geçiricem gibi hedefler koyuyorum kendime ..Sonra o hedeflerin çoğunu yapamayıp ardından da küfrediyorum kendime..Kısır döngü anlayacağınız..

Şimdi bayanlar ve baylar..2009'dan sadece basit bir dileğim olacak..2008'de Allah'ım başıma bir felaket getirmediği ve hala sevdiklerimle birlikte olduğum için çok çok teşekkür edip şükür ediyorum..2009'da bunun devamını dilerken sevgi ile çoğalmayı diliyorum..EEE 2009 kova burcunun yılı ..Heyyyt be tüm ömrümm bu anı bekledimm..( bu da iyi yalandır yani..bu horoskopda 12 burç var.Sırası ile gidiyor bu senenin burcu olma durumu..Geçen senede oğlaktı..Bu sene kova..Gelecek senede balık..Ee Horskoptada bu üçü birbiri ardına değil mi ya..)

Neyse buna fazla takılmadan gene de iyi enerji gönderiyoruz evrene ki bize geri gelsin diye..Unutmayalım umudumuz kaybetmek yok..Bir de bizi elinden geldiğince sıradan ve kötü düşünceli hale getirmeye çalışan bu düzende elimizden geldiğince iyi insanlar olarak kalmaya devam edelim...

Hepimize mutlu yıllar...

Hiç yorum yok: