5 Ocak 2009 Pazartesi

RUHSUZ SEVİŞMELER

Ruhsuz sevişmelerin insanına......

Devam et yoluna..Ben yokum..Ve sanırım da hep yoktum..Ben tercih ettim biraz da bunu sanırım..Aslında değiştigini düsünmüstüm..Görüyorum ki değişmemişsin..Değişmeyeceksin de..Beni sevdiğini söyleyip böyle davranmak çok mantıklı değil..Rahatını bozmak istememek,düzenini devam ettirmek..Pek iyi değil.Ama iyi ki yaptım senle o konuşmayı..Sen hala bana çok iyi konuştuğunu ve beni rahatlattığını düşün..

Sadece tek sonucum bu konuşmada seninle olmayacağını kesinlikle anladığımdır..Sen yokmuşsun ki zaten..Çok da basitmişsin.Aslında şu blogda yer almayı bile hak etmiyorsun..Bunların hiçbirini de öfke veya kızgınlık nöbetleri eşliğinde de yazmıyorum ..Kimse sanmasın böyle bir durum var..Gerçekten çok sakinim..Çok değerli olduğumu belirtiyor herkes..Ben de zaten bunu hep biliyordum.Sadece başkalarından duymak bana çok iyi geliyor..Ego tatmini olabilir ama bu benim yine de değerli olduğum gerçeğini değiştirmez ki...

Tek düşündüğüm keşke arkadaş kalsaymışız..Ne yapalım? Bunun için üzülemem..Bana sen lazım değilsin..Ben tek bunu anladım..Hayatım boyunca senin gibi tiplerden korktum ben..Kadın erkek fark etmez..Senin gibi doyumsuz tipler beni hep korkutmuştur çünkü..Asla elindeki ile yetinmeyerek başkalarının paralarına,sevgililerine , başka kadınlara , başka erkeklere bakan onlarla birlikte olan sonra pişman olan ama asla bu hayatlardan vazgeçemeyenler..Ben bunu dilemiyorum Allah'tan..Sen değilsin benim istediğim..Aynen sana da söylediğim gibi "Ben çocuklarımın babası olabilecek adamı" arıyorum..Aslında çok ağır bir laf ettim ama sen bunu anlamayacak kadar cahil ve bunu anladığını belli etmeyecek kadar yüzsüzsün..

Şimdi buradan sana sözüm şu:

Herkes yanlış yapar..Ben de yaptım..Senin değiştiğini düşündüm..Senin kaderimdeki kişi olabileceğini düşündüm.Bunu da bana sen hissettirdin.Sonra çok farklı davrandın..Tipik bir erkek gibi hareket ettin..Bense hatayı ; senin farklı davranacağını düşünerek yaptım aslında..Zaten aslına bakarsan çok da umutlu değildim..Ama belki dedim sadece belki.
Hata yaptığımı söyleyerek kendimi affediyorum..

Ve ben yokum artık..Hiç bir şekilde yokum..Çünkü önemliyim ben hem de çok önemli..Baktığında gözünü yaşartacak kadar önemli..Seni düşünmeye bile değmiyor..Abartmaya gerek yok seni..Bu kadarsın sen..Daha fazlasını göremediğim içinde bu kadar sığsın..Bu sığlıkda da boğulmaya devam edeceksin..Ne ilginç değil mi?..

Ve son olarak....

Sen boğulmaya devam et bu sığ sularda ; bulanık sularda...Ben açık denizlerde yol alıyorum..Hem de berrak ve güzel sularda..

2 yorum:

Dilcun D. dedi ki...

ben de berrak ve güzel sularda yol alabilsem keşke.

capdelicino dedi ki...

ben de henüz alamadım dodo..Sadece zihnimde bunu yapmaya çalışıyorum..onu düşünmemeye çalışarak ve onunla ilgili anı,hayal,umut gibi durumları düşünmemeye çalışarak..Belki de onları biz kafamızda büyütüyoruz...