28 Aralık 2008 Pazar

AMİN

Bugün bir arkadaşımın yeni doğmuş bebeği için düzenlenen bebek mevlidi vardı. Bu dostum benim çok ama çok eski bir dostum.Aslında eskiden daha çok konuşuyorduk, buluşuyorduk,eğleniyorduk.Sonra o evlendi.Hayatı değişti. Şimdi de bebeği oldu.Hayat hepimiz için farklı.Benim içinse hala aynı sanırım..Neyse bugünkü konumuz bu değil.. Konumuz birilerinin birileri için birşeyler dilemesi..

Ben etkilenirim dualardan,manevi anlardan.. Bir de yeni bir özelliğimi daha keşfettim..Gün geçtikçe daha çok etkileniyorum..Hatta ağlıyorum bile..Çaktırmadan tabii.Bugünde duanın bir bölümünde hocanın okuduğu ve herkes için dilediği bazı şeyler vardı..Aslında krizin etkileri bile hissediliyordu duada..İşte ne bileyim; işsiz olanlara iş, evi olmayanlara ev, borçlulara....Yani anlayacağınız duların içerikleri bile değişebilir dönem dönem.

Ama birde klasik bir kısım var..Çocuğu olmayanlara çocuk, eşi olmayanlara eş gibi.. Bizimde bir arkadaşımız var..O da çok istemesine rağmen çocuğu olmuyor..Ama denemeleri var..Arkadaşımızın bebeğini onun kucağına verdiler..Çocuk isteyenler kucağına alsınlar diye..Sonra eşi olmayanlara eş dediler..Herkes gene amin dedi..Çocuğu olamayana çocuk dileği kısmında annem hemen arkadaşımı düşünüp dua etmiş; dilerim onunda bir cocuğu olur diye..Eminim o da beni hatırlamıştır evlilik kısmında..Zaten bu aralar tutturmuş.."Kızım sen kova burcusun..Bu sene senin yılın..bu sene evleneceksin..zaten bende çok istiyorum bunu...Gör bak.." deyip duruyor..Başka bir arkadaşımda duadan çıkarken.."Ben bu sene bebek düsünmüyorum seneye umarım "dedi..Herkes bir ağızdan amin dedi..Sonra ekledi.."Ama önce duru evlenecek dedii.2009 da onun düğününü yapacaz" dedi..Gene herkes amin dedi..

Şuna inanıyorum ben..Allah'ın işine karışılmaz.Herşey onda kayıtlı..Sırası geldiğinde herşey oluyor..Ama başkası için dua etmek çok ayrı bir durum..O, güzel bir durum..Enerji yolluyorsun evrene..İyi dalgalar ve umutlar gönderiyorsun.. O dalgalar, sonra o kişiye geri geliyor..Sende nasipleniyorsun hatta..İyi şeyler dilediğin için..Hatta derler ya; düşmanın için bile iyi dileklerde bulun diye..

Özetle bugün iyi şeyler dilendi..Ne kadarı gerçekleşecek bilemiyorum..Ama şu bir gerçek ki herşey iyi şeyler dilendiği için daha iyi frekanslar halinde oluşacak..

Hiç yorum yok: