12 Temmuz 2009 Pazar

PİM ÇEKİLDİ Mİ?

Severseniz sevmezseniz fakat kabul etmeniz lazım Ayşe Arman iyi bir yazar..Hadi oradan diyenleriniz vardır şimdi..Ama o iyi bir yazar..Ben bu işi biraz biliyor isem o iyi bir yazar..Bence bütün yayın yönetmenleri onun gibi bir karakterle çalışmak ister.Bende olsam bende isterim..Kendisinin en büyük fanlarından değilim.Ama yazdıklarındaki içtenliğe inanıyorum ve bir de bu kadar net ve rahat olmasına bayılıyorum..Benden büyük kendisi fakat ben bu yaşımda onun yaptıklarının yarısını bile yapamam..Yaptığı tüm röportajlar veya çektirdiği tüm fotoğraflar bir numara oluyor..Kadın çok güzel değil ama kendine olan güveni ile seksi olmayı başarıyor.kimseyi röportajlarında sömürmüyor.Tek kusuru eger biraz daha televizyona yakın dursaydı ve daha rahat davranabilseydi ekranda ; Saba Tümer'in en yakın rakibi dünya çapında da oprah Winfrey'e yakın bir çizgi izlerdi.
Bu ara kendisi son bombayı patlattıTürbanla ilgili bir yazı dizisi yazmaya başladı.Buradaki görüşlerin bazılarına katılmıyorum.Bazıları ise yakın gibi geliyor bana.Tek farkımız ben türban takmayı bu derece korkulacak bir durum olarak görmüyorum.Hatta hiç bu görüşte değilim.Fakat tüm bu görüşlerime ragmen ben bugün bu röportajı tam 1 saate yakın okudum.Fotograflara döndüm döndüm baktım.Yazının bazı yerlerini iki kez okudum.Yarını merak ettim. Bu bir başarıdır.Normal bir gazete okuyucusuna 1 saate yakın bu röportajı okutmak.
Fakat en korktuğum ise Ayşe Arman'ın acaba pimi mi çekilecek endişesi oldu.Ben onun adına korkuyorum.Neden bilmem ama hedef haline girecegine korkuyorum..Belki karşı mahalle denilen kavramdan ciddi tipler bu yazıyı dikkate değer bile görmeyecekler ama aralarından manyaklar çıkabilir gibime geliyor. her yazdığına katılmasam da bunun olmasını istemem..Ben her tarfatan farklı sesleri seviyorum..Neden acaba bazı insanlar buna katlanamıyor?

Hiç yorum yok: