21 Temmuz 2009 Salı

NO COMMENT

Gerçekten benim enerjim çok kuvvetli.Neyin üzerine çok yoğunlaşırsam o konuda bir gelişme veya karşıma çıkan bir durum oluyor.Evet eski sözlümle onun yeni kız arkadaşını bizim evin önünden geçerken ve ben arabamın içinde iken gördüm. Adam çok rahat bir şekilde slow motion bizim evin önünden geçti.Ben arabada olduğum için ve o; arabayı tanımadığı için hiç fark etmedi beni.Bende doğal olarak onu izleyebildim rahatlıkla ama tabi biraz geç fark ettim kendisini..Ne ilginç ...Ben tam 5 sene adamı görmüyorum..Sonra facebookta bir araştırma yaptığımda karşımda onu buluyorum..Bu kızla resmini görüyorum sonrada . Bu arada şaşırdığım bir noktada benim onu ilk etapta tanıyamam oldu..Arabanın içinde ulan diyorum ben bu gözleri bir yerden tanıyorum..ama kim bu? diye soruyorum kendi kendime..Sonra gözler gözler deyip aaaa bu o dedim arabanın içinde.Ne garip degil mi? Yüz hafızası çok iyi olan ben hatırlayamadım bu adamı..Adama kızmamdaki sebep ise evimin önünden bu şekilde geçmesi..Orası benim evim ve beni görme ihtimali yüksek ..Ama o ne çekiniyor ve ne de yaşananlara bir saygısı olmadığı için bu şekilde davranıyor..Ne acı ya bu kalıpla adam olamamış..Evet o yol, o kaldırım istanbul büyükşehir belediyesine ait ama orası benim evimin önü..Ve biraz ayıp oluyor yani...Bu kadar rahat ve medeni değilim ben.
Neyse ...Diger konu ise şu karabatak amerikalı ile ilgili..Ben bu durumdan da sıkıldım..Her Türkiye'ye geldiginde beni görmek istemesi..Sonra benim veya onun sebeplerinden ötürü ancak bir kez görüşmemiz,sonra geçen sene bu zamanlarda yaşanan sevgililik modundan sonra ancak bugünkü ile beraber 2 kez görüşmemiz ve bu görüşmelerde bizim çaktırmadan da bazı şeyleri aşamamamız ve ne olduğunu bildiğimiz ama bir türlü dillendirmediğimiz gerçekler..Bunların topundan da sıkıldım..Gerçekten söz verdim kendime ..Bir dahaki sefere onunla bir sürü bahane üreterek buluşmayacagım..Bir dahaki sefer olur mu bilmem ama ben artık yokum..Gerçekten yokum..Geçmişte yaşamaktan ve onun arada msn, cep telefonu ve bir kaç kez geldigi Türkiye gezilerinden sonra onunla ilgili düsüncelere yatmaktan çok ama çok sıkıldım..Kendime olan değerim düştü..Bu akşam 7 de buluştuk saat 9'u 15 geçe ben evimdeydim. 2 saat için mi benimle buluştu..Demek ki o da sıkılıyor, bende ..Sonra bir arkadaşı aradı ve bence onunla buluştu.Artık var ya umurumda değil..Valla öyle küfürlerle konuşan bir kız hiç değilimdir ama küfredip rahatlamak siityorum..Ne bok yerse yesinn..O benim değil ki zaten..Kıçımın kenarı yani..Sonra onun o gizem verici tuhaf cümlelerinden de sıkıldım.Ama mesela ben bugün ilk kez bence bir aşama yaptım..Mesela saçıma fön çekmedim ve kendi dalgasına bıraktım.Bu kadar adım bile benim için adım yani..Cok özenirdim onla buluşruken saçımdan tırnagına..Şimdi gereği ne diyorum..Umurumda değil gene hoşum ama ona göre yani..
Sonra nasıl bencil ve bence cimri bir adam anlatamam..Kendisi akşam yemeği yemiyormuş o nedenle böyle hafif birşeyler yemek iştiyormuş..Hadi oradan ulan demek çok istedim ama diyemedim diyemedim..Terbiyem elvermiyor işte..Ya öküz insan bir sorar değil mi? sen işten gelidn aç mısın tok musun diye..bencil öküz..Bir tost yedim birazda çay içtim bende..Aslında olay yemek yemek degil..Olay adamın bakış açısı..Ne garip ya...Ben neden bu öküzleri kendime çekiyorum hep hiç anlayamıyorum..Bir de bana utanmadan ne sordu...Gönül işleri nasıl? Bende aslında bu taraflarda tık yok..Ama belli etmek istemedim..Gizemli bir hava yaratmak istedim.. ve bilmiyorum başarılı olabildim mi ama dedim ki No comment..Bu kadar bir cevap verdim.ve morali bozuldu bunun..Yani o ne değil mi..Biz eskisi gibi normal arkadaşta değiliz.Sana ne kardeşim sana ne ..Adı üstünde gönül işi dediğin gibi..Gönülde kalır ve gönül kime isterse ona bahseder bu işlerden..Hele senin sormaya hiç hakkın yok..Sana ne sen kimsin? demek istedim ama diyemedim...Evet ondan nefret etmiyorum ama bu kadar sıkıcı bir adamda aslında ben ne buldum ve bu kadar bencil ve düşüncesiz bir adamda ve de yalancı ..Bana ünlü bir şarkıcının cdsini imzalatmıştı amerikada ama niye getirmedi..Unutmuştur olabilir diyeceğim ama çaktırmadan çıtlatmaya öalıştım konuyu, öküz oralı olmadı..O olsa bana on kere sorardı nerede benim cd diye...
ben gerçekten onu bir daha görmek istemiyorum..belki mesajlarına cevap vermek durumundayım ama artık onu görmek istemiyorum.sanırım o beni beğendiğini söylediği için ondan bende hoşlandım..buna bir açlık yaşıyordum ondan oldu yani...Tek dileğim Allah'tan beni çok mutlu edecek ve mutlu olacağım ve edeceğim bir adam gibi adamla tanışmak....

Hiç yorum yok: