7 Temmuz 2009 Salı

GOL ATMA SIRAM GELMEDİ Mİ?

Annem günün lafını etti."Sen gol atmak istedin ondan önce ama o senden önce davrandı diye bozuluyorsun.Ama attığın golün kaliteside önemli..Penaltıdan çok şık bir gol olabilir seninki.."
Evet durumumu özetledi annem sanırım..Ben bugün moralman çöktüm de..Hani bahsettigim o hafiyelik olaylarını yaptım yine..Bir şekilde facebooktan eski sözlümün yeni aşkının fotograflarına baktım...Yani bitip gitti..Uzun zaman oldu.Tam beş sene.Ben bitirmeyi seçtim..bin kere haklıydım olayımda..O sevdiğim adamın tüm cimriliğine tüm hesaplamalarına tüm hayatım boyunca baş edebilecegime dair kendi kendime söz vermiştim..Ta ki onun umursamaz olduğunu ve hiçbir ilgiden memnun olmadığını kavrayana dek..Ve ta ki bu hoşnutsuz adamın aslında çok korkak, tembel ve kaba olduğu gerçegi yüzüme çarpana dek..Artık dayanamıyordum..Ve çok çok yıllar sonra hayatıma girmesine izin verdiğim adamla pat diye ayrılmıştım..O beni hiç aramadı ayrılıktan sonra..Ama ailesi hep devredeydi.Ben aslında gizli gizli çok bekledim onu..aslında askerdeydi ve nasıl gelecekti...Fakat bir gün annem hatta tam üç sene sonra bu ayrılıktan, aslında onun askerden sonra evimizin önünde arabayla durdugunu gördügünü söyledi..anneme tepki bile veremedimm..Neden şimdi konuşuyorsun diye..Aslında kimseyi suçlamak adetim değildir başarısızlıklarımda veya mutsuzluklarımda..Ama annemin bizim ayrılığımızda önemli bir faktör oldugunu düşünüyorum..Çok uzun bir mevzu..o nedenle anlatamayacağım ama şu kadarını söylemek gerekirse annem kendini mükemmel göstermek ve beğendirmek için bir lafı ile beni karaladı.Hem de demediğim ve düşünmediğim bir cümle ve fikir ile..Ben bu laftan sonra ayrılacagımızı biliyordum..O olay bence bizim ilişkimizin negatif yönünün en en başlangıcı oldu..Ben bu lafı nasıl toparlayacağımı bile düşünemedim çünkü toparlanamazdı..Annem bu lafı neden söyledi bilmiyorum..Ona kızgın mıyım? Bilmiyorum..Kaderimi etkiledi mi bu demediğim ama bana mal edilmiş laf? Etti.İyi mi oldu yoksa kötü mü peki? onu bilmiyorum..Bu laftan etkilenmesine kızdığım adam ise ne kadar çok bu lafa taktı ve niye taktı? bu da önemliydi çünkü kendisinin bu lafa takması kendisinin asıl mali olaylara takık olduğunun göstergesiydi..
Belki tüm bu hoşnutsuzlukları o nedenle de yapmış olabilir..Fakat bu onun özünde kaba ve bencil ve de cimri olduğu gerçeğini asla değiştiremez..Tüm bunlar soguttu beni ondan..
Peki neden şimdi yine onun bu kızla çekilmiş ve yılın aşkı olarak lanse edilmiş fotograflarına taktım kafayı? Annemin dediği doğru ben gol atmak istiyordum ona..Ve o muhteşem biri ile birlikte olam golünü atamadım..Benim hayatımda kimse yok..Ama onu yanında şu an gerçekten şirin ve değişik bir enerji ile baktığı bir kız var..O gözler bana da o enerji ile bakmıştı..Benim için herşey bitti gerçekten ama bu pozlara taktım kafayı..aklımdan geçiyor acaba bana benzeyen bir özelliği veya karakterinin bir yönümü var acaba diye..Niye biz kadınlar unutulmamak istiyoruz ve neden geçmiş insanların bir şekilde hayatında var olmak istiyoruz..? Ben üzgünüm ama hayatımda kimse yok ve herkes hayatına bir yön veriyor diye..

Hiç yorum yok: