26 Temmuz 2009 Pazar

diyaloglar....

Bugün kü ortamda tanıştığım kişlerin cümleleridir bunlar..İsim veremiyorum hepsi ünlü ve tanıdık..Bir yerden çıkar da mahvolurum...:)

ben insanların beni öpmesinden hiç hoşlanmam..

öp elimi bakayım..

Evlenmeyi düşünmüyordum ama oldu işte ..Hatta evlenirim belki hamile de kalırım ama çocuktan sonra boşanırım diye düşünüyordum..

Hamilelik kitapları okumuyorum..Rahatım ben..Doktorumda rahat en az benim kadar.Çocugu dünyaya .....tarihinde getiricem yoksa doğum günüme denk düşüyor..İstemiyorum öyle olmasın...

Ben lisede okul değiştiricem...
okulun benimde mezun olduğum okul değil mi?
evet..
Ben memnundum egitiminden..sen memnun değil misin?
yooo..Memnunum..
iyi neden değiştiriyorsun o halde?
sıkıldım da ondan..
ıyyykk!!!!!!!

karım bir yere gitti tatile ama hatırlamıyorum..
Nasıl yani..
Ne bileyim işte..kalabalık gittiler..annesi babası akrabaları..
(yani akrabalarla gidilince eşin nereye gittiği bile hatırlanmıyor ve buna ek olarak onu merak bile etmiyor)

Hiç yorum yok: