14 Temmuz 2009 Salı

mazeretim var ASABİYİM BEN!

benim canım sıkılıyor hem de feci halde..sadece biraz umutsuzlanıyorum..işte o zamanlarda öyle rüyalar görüyorum ki ..Hatta acaba alt beynim durumu kurtarmak için mi bu şekilde uydurma senaryolar mı yazıyor diye düşünüyorum..Aslında o rüyalarıma inanmak istiyorum..Gerçek olsun o güzel rüyalar diye içimden geçiyor..Çok bambaşka şeylere özeniyorum..ve o anda utanıp kendimden şükürler olsun Allah'ım diyorum da kendi kendime..ama bazı eksikler var hayatımda..umutsuzluklara giriyorum gibime geliyor..Bazen koşup uzaklaşmak istiyorum herkesten ve herşeyden..Bazen batıyor insanlar..Bazen ne işim var benim burada diyorum..Bazen ölecekmişim gibi bile geliyor.Benim kadar pozitif bir kişiliğin böyle hissetmesi ise 2 kere kötü..o apayrı bir konu tabi..aneanneme canım sıkılıyor..Numara mı yapıyor yoksa alhzemier mi oluyor anlamıyorum,arkadaşlarıma canım sıkılıyor, onlarla fazla görüşemiyorum ve bazen de görüşmek istemiyorum..konuşacak konum yokmuş gibi onlarla..Sonra işte canım sıkılıyor..Ne işim var benim burada diyorum..sonra utanıyorum bu dediğimden..Ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum..ama kendimi ifade edecek bir platform olmadığını düşünüyorum buranın..Çok yıldızım köreliyor gibime geliyor.Sonra çok uzun zamandır yeni yerler keşfedemediğime yeni kabiliyetler kendime katamadığıma çok üzülüyorum.köreldim gibi geliyor..kardeşimle ilişkimin kardeş gibi olmayışı çok üzüyor beni..onun beni takmaz hali sinirimi bozuyor ve üzüyor..sonra dünyanın sadece seks üzerine kurulmaya başlandığı gerçeği ilişkilerin sadece çıkar dengesi çerçevesinde ilerlediği ve sadece genç olanın rağbet gördüğü bu dünya midemi bulandırıyor..Sevgilim olmayışı ve bunun hayalini kuruyor oluşum sinirimi bozuyor..sonra bu sevgili edinme olayını normal rutinine bırakmamam ve benim birşeyler yapmamı isteyen insanlar sinirimi bozuyor..Yahu kardeşim bunun illa entrikalı yolları mı olmalı? Yani doğal yoladan olamaz mı bu?tom ve jery gibi taktikler mi yürütmeliyim ben?Normlar, kuralar,rutinler,vergiler ,cezalar,aşksızlık sinirime dokunuyor...

Hiç yorum yok: