4 Mart 2009 Çarşamba

Eylül; sana kızım diyebilir miyim?


Ben çocuk severim.Henüz evli olmadığım için benim çocuğum tabiki yok.Ama şu bir gerçek ki her çocuğu da sevmem.Özgür fikirli ve hareketli çocuklardan ayrıca hoşlanırım.Ama bu demek değil ki şımarık ve her tarafı karıştıran çocuğa karşı da susup otururum.Bu bir çocuk da pek de hoşlandığım birşey değildir. O nedenle Allah'tan hep iyi huylu ve akıllı - sağlıklı bir çocuğum olsun hep isterim. Dilerim Allah böyle bir çocuğa sahip olacağım bir eş bana nasip eder.


Neyse ama konumuz bu değil.Bu aralar hastası olduğm bir anne ve çocuk ilişkisi var.Aslında biraz idealize edilmiş bir ilişki bu.Yol Arkadaşım dizisindeki Eylül ve annesinin ilşkisi..Eylül ; çok akıllı bir kız çocuğu.Annesi de genç bir anne olmasına rağmen müthiş bir çocuk psikolojisi uyguluyor.Fakat ben anneden ziyade Melis Mutluç adlı küçük oyuncunun performansına hayranım.Bu kz daha önceden tüm kıtalarını ezberlediği İstiklal marşımız ile meşhur oldu.Gerçekten ezber gücü ve zekiliği takdire şayan.Sonra da herhalde bir yapımcı bu kzı fark etti ve bu dizinin castingde yer aldı.


Ben işte eylül gibi bir kızım olsun isitiyorum.Akıllı ve kibar.Aynı zamanda çocuk gibi çocuk olsun isitiyorum.Barbielerin ,Prenses perfinyaların,rujların ve yanaların esiri olmayan bir çocuk..Çocuk gibi çocuk...

Hiç yorum yok: