19 Mart 2009 Perşembe

FARAZİ DİYALOGLAR

"Ben seni aradım ama hem de iki kez.Bence düşüncesiz olan sensin.Ve anladım ki sen benimle konuşmak istemiyorsun.Bir daha seni rahatsız etmeyeceğim.Yüzümü dahi göremeyeceksin.Allah'a emanet ol.Mutlu ol.Ben olmasam dahi..."
Kız:"Kendimi bunun için mi yorucam ben kalbimi bunun için mi üzücem ben.. " der içinden mırıldanarak...
Bekleyen ve beklenenin karıştığı bu farazi diyalogta aslında gerçekten en kuvvetle beklenen bu diyalog...Farazi ama arazi olmaya meyilliler için uygun tüm koşuların kendileri tarafından itina ile hazırlanarak fakat aslında çok da bildik klişelerle dolu farazi bir kaçış sahnesi...
Peki kimin için mutlu son olsun bu farazi diyalogta? Bence ben torpil geçeyim kıza...Kız için olsun..Hatta gökten üç elma düşsün ve oldu olacak üçü de kız için olsun..

Hiç yorum yok: