7 Ekim 2009 Çarşamba

SONA B�R ADIM KALA


bug�n hayat ile �l�m aras�nda umut ile kaybedi� aras�nda asl�nda �ok fazla bir mesafe olmad�n� g�rd�m.


��yle bahsedeyim ..ben kedi fobi�im..Yani �yle b�yle de�il.�st boyutta..Bu konu hakk�nda anlataca�m hikayelerim bitmez..ama bir o kadar da �ok ac�r�m kedilere..Ama korktu�um i�in elleyemiyorum..


��te bug�n bir yerden d�n�yorum..Ve bir min�b�se bindim i�e gelirken. Bir noktadan ge�erken yerde siyah plastik po�et oldu�unu sand�m ama hareket eden bir cisme de benzeyen bir �eyler g�rd�m.Ne oldu�unu ancak ara� yakla��nca anlayabildim.Bir kedi yavrusu idi.Siyah renkte.arka bacaklar� ra�itik gibi idi.Sersemlemi�ti.sonradan �zd�m..Ona bir ara� �arpm�t�.Ve kald�r�ma ula�maya �al�yordu.�ok az bir mesafe kalm�t� ..O kadar az ki..bizim min�b�s k�eyi d�nerken ba��m ellerim aras�nda aman Allah'�m dedim i�imden. Ne olur ge�sin bu kedi dedim ne olur..Ama o s�rada k�eyi d�nen bir ara�n sol �n tekeri kald�r�m ve kedi aras�na girdi..Ben bakamad�m daha fazla..Aman Allah'�m dedim ..Sadece bir ad�m mesafe kalm�t�..O kadar..


sonra d�nd�m..Bazen sona bir ad�m kala her�ey tepetaklak oluyor..Tepetaklak olmak bazen iyide gelebiliyor..Mesela o kedi ..Asl�nda ya�asayd� k�sa bir �mr� kalacakt� veya sakat ge�irecekti geri kalan �mr�n�.Ama o do�as�ndan gelen bir i�g�d� ile o son ad�m� atmaya hayatta kalmaya �al�yordu.


Ve benim elimden de hi�bir�ey gelemedi..anl�k oldu olay..Ben bakt�m sadece..Hayat�m�zdaki di�er seyirciler gibi.....


Uff kedicik �zd�n beni..

Hiç yorum yok: