26 Ekim 2009 Pazartesi

O; ŞİMDİ ÖLDÜ

gerçekten kendim için bayağı zor birşey yaptım..Ve bir kez daha anladım ben hem salak hem de sabırlı hem de pek çok sabırlı bir kızım..

Bu zatı muhterem bugün aslında içinden buluşmak istemedi..biliyorum..ama benim bazı şeyleri kafama vura vura yaşamam lazım ya..İçim kanayacak ya..Dedim ki ve çaktırmadan ona hissettirmeden bugün buluşalım dedim

bana bir ara dedi ki ..tabi olur ..ama işin varsa günler torbaya girmedi..buluşuruz ben daha buradayım dedi..çok ama çok bozuldum bulafa..fakat sabretmeye söz vermiştim ve sabrettim hiçbirşey demeden bekledim.Hayır uygun dedim.sonrabulustuk.Menuniyetsiz bir ifadesi vardı..caddede bir yere gittik..Ben aslında hiç mutlu degildim ama mutlu imişim gibi yapıyordum..Sadece kasmasın diye kendini yaptım bunu..

Havadan sudan işten oradan buradan konuştuk ama o kesinlikle benimle buluştugunda konuşacagını belirttigi konuda konuşmak istemedi.slında dün bana bir arkadaşım konuyu açmam gerektiğini söyledi.ama bu kadarını gururuma yediremedim..Hani sen benimle yaşamak istiyordun hayatını benimle devam ettirmek isityordun diye..Ama hayır ..Bunu o kesinlikle dile getirmedi..Ben de bu kadarını yapamazdım..Hani sıkılıyor acamıyor konuyu diye bir psikolojide hakim degil.Bana sormadan hesabıda istedi.Yani benimle kısa kesmek istedi..Ben sadece bir araona senin acelen var kalkalım dedim..O kadar..o da sabah erken kalktığından daha burada oldugundan falan bahsetti..salak sanki ben öldüm senle bulusacagım diye..Gerizekalı..Kitibiyoz..

sonra arabada arabayı ben kullanırken bunun telefonun ışığının yandığını gördüm..ışık yanıp sönüyor.ama sessizde.Bir ara bir arkadaşı var ..o aradı.Kanalın yöneticisi bir kız..Sözde evli imiş..Ama o kızdan kıllanıyorum ben..Zaten acıkcası bu saatten sonra da beni ilgilendirmeyecek bir durum..

Onunla konuştu yolda..Neyse telefonu kapatırken özür diledi benden.Sonra onu kalacagı eve bıraktım..Görmeli idiniz.Bir öpmemiz vardı birbirimizi..Sanki kapı komşusuyuz ve birbirimiz her an görebiliriz gibi..Ama bunun böyle olmasını ben gercekten çok istedim..Cünkü anladım ki bu o insan degil..İçimden geçen his onu dövmekti.Şöyle birsarsıp kendine gelmesini saglamak ve evirip çevirip dövmek..Ona sarılmak falan asla...O bana telefonda msnde deger veriyor ama iş karşılaşamaya gelince koca bir duyarsız insan oluyor..Ben sıkı gerçekçi ben hatta bu herife kanıyorum sonra..Ne işim var benim onun yanında..o kim oluyor da beni hak ediyor..Gerizekalı salak...

sonra yolda yolu buldum mu diye beni aradı..Bende ona degerli vaktini bana ayırdı diye teşekkür ettim..o bunu anlamaz biliyorum..Ama ben öyleyimdir..Geröekten çok kızdığım insanlara eger neye kızdığımı anlama potansiyelleri yok ise bu detayları fark etmeyecek kadar öküzler ise kesinlikle laf söylemem..o an için yormam kendimi..ama sonra malesef patlar içimde kelimeler..Bogazıma düğümlenen kelimeleryıllar sonra bir gün ağlatır beni..İşte o an çok kötü olurum..o anlarda yanımda kimsenin olmasını istemem..Rahat ağlamak isteyen ben sessizlil yaşamak isterim bir süre..Bu üniversitede bana yamukm yapan arkadaşıma karşıda eski sözlime karşıda böyle oldu..bu herife karşıda böyle oldu..

ayrılırken bana bu hafta çok dolu olduğunuda sözlerine ekledi..Haftaya birşeyler yapabilme durumundan bahsetti..Biraz evvel bana hafta içi buluşalım diyen adam şimdi de bnu dedi...Artık bu çelişkiyi yorumlamadım bile...

Sonra ben eve gelirken yolumu değiştirdim..Benim manevi olarak en mutlu olduğum bir noktaya geldim..Orada içeri giremedim ama dışarıdan dua ettim...Beni bu durumdan kurtarması için Allah'ıma..

Biliyorum sonun böyle olacagı belli idi..Pınar da dedi dün bana..Gecen seferde bu herif böyle yapmıştı..Şimdi de böyle yapıyor farkı ne diye..Sadece telefonda olmaz vakit ayırması gerekiyor hiç mi boş vakti yok diye...Şu kadarını söyleyeyim çok akıllı bir insanımdır ben..Tescillenmiş bir çalışkanlığım ve zekam var..sosyal zekam üst boyuttadır..ama bazen kibarlığımdan gördüğümü görmezden gelirim..Kesinlikle salak degilimdir...Sadece öyle imiş gibi yaparım....Şimdi öyle yapıcam..Bu konuyu o açana kadar kesinlikle açmayacagım..Ama konuyu açıncada açtığına pişman edecegim..

Bu kadar muamma, bu kadar yalan dolan bu kadar kepazelik olmaz ya...olmazzzzz...Ben onun deyimi ile on numara kız isem kazadan sonra aklına ben geldi isem bu bana yapılacak hareket miydi bu akşam...doğru mu ya bu????

Sadece Allah'ıma sığınıyorum..Bana yanlış yaptırmasın diye..onu bu geceden sonra unutacağım..Benim için gerçekten son buldu hayatımda..Ha yaşadığı kazada ona birşey oldu ha şimdi oldu..Hiçbirşey fark etmiyor artık benim için..Kendisi artık benim için öldü..bu kadar..
Yaşarken bir insanın ölmesi ise benim için ölümlerin ena acı şeklidir...

Kimin kollarında sabahlarsa sabahlasın bitti artık benim için........

Hiç yorum yok: